L´ Sprint Ciclo Club La Pobla proposa pedalar de nit

12/06/2013
Cicloturisme

El proper dissabte dia 22 de juny a les 22:00 hores es donarà la sortida a una nova iniciativa organitzada per l’Sprint Ciclo Club Pobla, la primera Marxa Nocturna La Nit de Lluna.
Es tracta d’un recorregut nocturn orientat als participants de la Marxa Cicloturista Verge de la Ribera del dia següent, per tal que tinguin la possibilitat de fer un tast d’anar de nit en bici, però estarà obert a tothom que vulgui prendre-hi part. Tot i la lluna plena que hi haurà aquella nit serà obligatori, de cara a la pròpia seguretat i per complir el codi de circulació, vestir armilla reflectant i llums davant i llum vermella darrera i, si pot ser, frontal al casc per veure i ser vistos.
El recorregut constarà de dues parts. La sortida es farà des del poliesportiu de La Pobla de Segur, situat al costat del pont sobre el riu Flamicell. Es continuarà per la carretera N-260 passant per Senterada, Sarroca de Bellera i s’arribarà a la cruïlla de Xerallo.
Allà es timbrarà el carnet de ruta i es tornarà cap a La Pobla tot desfent el camí i es tornarà a segellar a l’Hotel Solé després de fer de 36 km. Al bar de l’hotel es podrà comprar beguda i menjar. Qui vulgui ja podrà plegar i rebrà un record de la marxa.
Els que vulguin podran continuar cap al sud per la C-13 i tirar fins a Tremp, girar a l’esquerra cap a Vilamitjana i seguir per la carretera
L-912 cap a Sant Salvador de Toló i continuar fins el Port de Comiols.
Allà es segellarà el carnet de ruta i haurà un avituallament liquid i alguna pasta.
Des d’aquí hi ha baixada per bona carretera amb bon voral fins Isona passant per Benavent de Tremp i Biscarri. Es continuarà per la carretera secundària que creua Conques i Figuerola fins a Tremp i només quedarà arribar de nou a La Pobla després de 129 km.
Els participants tindran l’opció de fer la Marxa Verge de Ribera, setena puntuable de la Challenge Catalana de Cicloturisme 2013, que tindrà la sortida des de la Plaça de l’Ajuntament a les 8:00 hores de diumenge.

Per veure tota la informació: http://www.brevetsdelleida.blogspot.com/